Facebook

Instagram

Youtube

Indiferent de pozitia pe care o ai, pana la urma esti tot un om, ceea ce inseamna ca din cand in cand vei face greseli.

Indiferent de pozitia (sociala, financiara, la job) pe care o ai, pana la urma esti tot un om, ceea ce inseamna ca din cand in cand vei face greseli. Cu totii o facem. Pur si simplu asta e adevarul. Acum, sa faci o greseala nu e sfarsitul lumii (cum ne imaginam de multe ori), dar din cauza egoului, multi oameni nu-si recunosc greseala niciodata. Frica de esec sau de a parea slab in fata celorlalti face echipa “buna” cu egoul si pentru unii oameni, a-ti cere scuze e ca si cum ai recunoaste ca esti incompetent. Atunci cand oamenii nu-si accepta responsabilitatea pentru...

Citeste in continuare

Ai fost vreodata in situatia in care ai transmis o veste proasta?

Ai fost vreodata in situatia in care ai transmis o veste proasta? Sau poate ai avut de oferit un feedback negativ? Sau manageriezi o echipa si vrei sa transmiti niste lucruri pe care colegii nu vor neaparat sa le auda. Acestea sunt doar cateva dintre situatiile delicate cu care ne confruntam in fiecare zi si modul in care le abordam face toata diferenta din lume. Ori de cate ori primim vesti proaste, sistemul limbic incepe sa lucreze (instant) si “vedem” conversatia ca pe un atac. Iar reactia noastra este “lupta” sau “fugi”. Dar … Daca ai abilitati bune de comunicare atingi cat mai mult din...

Citeste in continuare

Care este prima intrebare?

[vc_row triangle_shape="no"][vc_column][vc_column_text]  Pentru multi dintre noi e dificil sa incepem o conversatie cu o persoana pe care nu o cunoastem, iar lucrurile se complica atunci cand o un client (potential) intra la tine in restaurant/showroom/magazin si tu vrei sa vinzi ceva.  Daca lucrurile merg bine si primesti semnale ca persoana e deschisa, te simti in largul tau si adevarul e ca tu nu ai prea mare lucru de facut. Poate doar sa stabilesti cateva detalii finale ale achizitiei. Desi scenariul de mai sus este super placut, realitatea e ca de cele mai multe ori trebuie sa “muncim” pentru a obtine o vanzare.  Din fericire...

Citeste in continuare

Feedback-ul pe intelesul tuturor – 4 idei care te ajuta sa oferi un feedback de calitate

[vc_row triangle_shape="no"][vc_column][vc_column_text]   Sa intram direct in subiect: este greu sa oferi feedback, mai ales daca vorbim despre cel constructiv (video cu cele 4 tipuri de feedback: )     ‍♀️ Feedbackul constructiv e ca aplicatia waze: ii ofera destinatarului cea mai buna ruta pentru a ajunge la destinatia dorita -rezultatul pozitiv-     Inainte de a intra in exemple specifice, iti prezint 4 sfaturi pentru a avea un impact mai mare atunci cand oferi feedback.   1️⃣ - Pentru a oferi un feedback eficient, vrei sa te asiguri ca te rezumi la cele mai importante informatii despre o anumita situatie si cauti un mod in care, pe...

Citeste in continuare

3 componente cheie in comunicare

[vc_row triangle_shape="no"][vc_column][vc_column_text]  Sa stii cum sa comunici bine este esential - atat in business cat si in viata personala. 1️⃣ 2️⃣ 3️⃣       .   ✅ In primul rand, incepe cu “ ”. Apoi, intelege “” il afecteaza mesajul tau pe receptor. In final, spune despre “” este mesajul, intr-o maniera in care sa captezi atentia interlocutorului si sa indemni la actiune. 1️⃣ Intotdeauna incepe cu “de ce”. Simon Sinek a facut aceasta idee faimoasa in urma cu aproape un deceniu si inca este valabila.   “ ”             .   2️⃣ Cand determini “cum”, gandeste-te la diferitele modalitati in care poate fi interpretat mesajul tau. Asa ca alege cu atentie canalul pe care il transmiti. Daca e un subiect...

Citeste in continuare

CARE ESTE PRIMUL LUCRU PE CARE VREI SĂ ÎL ȘTII DESPRE CLIENTUL TĂU

Cum decidem ce anume e foarte important să știm despre potențialul client?  Hai să punem întrebarea în cei mai generali termeni posibili: ce informație (singulară) despre potențialul client îmi ușurează munca și îmi permite să am o conversație relevantă ? Ce zici, nu e o întrebare ambițioasă?  Hai să începem cu răspunsul evident: majoritatea dintre noi vrem să știm cât mai multe lucruri (relevante) despre potențialul nostru client. Vrem, pentru că ne oferă putere. Vrem, pentru că am avut experiențe care ne-au arătat că vindem mai ușor unui client fericit.  Am lansat această provocare comunității “Academia de cuvinte” iar răspunsurile au fost cât...

Citeste in continuare

Formula „trei plus unu”

Metoda simplă care funcționează pentru însușirea oricărei abilități Ok, let’s get straight to the point ! Mai întâi, citiți tot ce găsiți referitor la însușirea ce vă interesează, în fiecare zi, chiar și numai 10 minute. Cu cât citiți și învățați mai mult, cu atât veți deveni mai încrezător în faptul că veți deveni excelenți în domeniul respectiv. În al doilea rând, folosiți timpul petrecut în mașină pentru a asculta programe educative asupra subiectului care vă interesează. Petreceți, în medie, între 500-1000 de ore pe an în mașină.  Transformați acest timp într-un interval pentru învățat. În al treilea rând, frecventati evenimente (cursuri, seminarii, etc.)...

Citeste in continuare

CUM SĂ ÎȚI GĂSEȘTI TALENTUL TĂU SPECIAL

Știu, e o întrebare bună, pe care și eu mi-am adresat-o de nenumărate ori. Și tot de nenumărate ori am crezut că nu pot găsi răspunsul la întrebarea: “La ce sunt bun EU?”. DAAAAAR ceea ce este important să ținem minte este că întrebările bune generează răspunsuri bune (de cele mai multe ori). De asta sunt astăzi alături de tine. Vreau să te ajut să găsești câteva răspunsuri bune. Așa că te rog să parcurgi acest exercițiu în 7 pași fiind sincer cu tine însuți. Nu te grăbi. Nu te minți. Dacă ai nevoie de ajutor poți să rogi prietenii, familia sau...

Citeste in continuare

DE CE ESTI ASA CUM ESTI

DE CE EȘTI AȘA CUM EȘTI CEI 6 FACTORI CE STAU LA BAZA FIECĂREI EMOȚII ȘI COMPORTAMENT V-ați întrebat vreodată DE CE unii oameni mănâncă prea mult sau cheltuie prea mult? DE CE unii oameni vor să rezolve ceva prin conflict sau violență? DE CE oamenii tânjesc după atenție sau iubire? Orice am face, cu toții avem un motiv. S-ar putea să nu conștientizăm motivul. De fapt, dacă ne analizăm acțiunile, multe dintre ele par iraționale sau inexplicabile. Sunt un milion de motive pentru care facem ceea ce facem. Dar toate aceste motive au legătură cu cele 6 nevoi umane de bază (NUB) Cele 6...

Citeste in continuare

Ce este comunicarea?

Comunicarea (in varianta cea mai simpla) este actul de transfer de informații dintr-un loc in altul. Deși aceasta este o definiție simplă, atunci când ne gândim cum putem comunica subiectul devine mult mai complex. Există mai multe categorii de comunicare și ele pot apărea în orice moment simultan. Diferitele categorii de comunicare includ: Comunicare vorbită sau verbală: față-în-față, telefon, radio sau televiziune și alte mijloace de comunicare. Comunicarea non-verbală: limbajul corpului, gesturile, modul în care ne îmbracăm sau acționăm - chiar și parfumul nostru. Comunicare scrisă: scrisori, e-mailuri, cărți, reviste, Internet sau prin alte mijloace de comunicare. Vizualizări: graficele și diagramele, hărțile,...

Citeste in continuare