Facebook

Instagram

Youtube

7 promisiuni ale coachingului pentru afaceri

In fiecare zi apar noi provocari pentru companii, afaceri de orice marime si pentru organizatii. Acestea fac parte din viata de zi cu zi, indiferent de marimea acestora.

Multi dintre practicieni arata ca in companiile in care s-a facut coaching, s-a realizat o cultura in care performanta individuala si cea a echipelor creste foarte mult.

Coaching-ul de afaceri este foarte similar cu coaching-ul in sport. In sport coach-ul ajuta atletul sa obtina performanta optima, ii acorda sprijin si il invata sa execute miscari pe care competitia nu le anticipeaza.

Cu toate acestea, impactul asupra unei afaceri este benefic, imbunatatindu-i in mod indirect rezultatele. Totodata, coaching-ul de afaceri este cea mai potrivita continuare a unor sedinte de consultanta sau training. Fara coaching, trainingul si consultanta s-au dovedit, de cele mai multe ori a fi bani irositi, intrucat inertia sistemului intoarce afacerea in punctul din care a plecat. Rezistenta la schimbari nu este un lucru rau in sine, dar este inevitabila.

  1. Indeplinirea obiectivelor propuse

Organizatia atrage oameni asemanatori. Acestia impartasesc valori similare si cred in misiunea companiei. Persoanele dintr-o companie isi canalizeaza energia spre rezultate atunci cand sunt inspirati de aceeasi viziune si au principii comune.

  1. Rezolvarea problemelor

Oamenii sunt curiosi. Când o companie incurajeaza acest lucru, invatarea si creativitatea sunt accelerate, astfel coachingul ajuta angajatii cu diferite functii sa isi asume responsabilitati, iar nevoia de conducere si control este inlocuita cu un mediu de incredere reciproca in care problemele sunt rezolvate proactiv.

  1. Apartenenta rezultatelor

Angajatii simt nevoia sa contribuie.

Daca organizatia este una care recunoaste meritul individual, ea determina crearea de lideri la fiecare nivel. Abordarea unui coach spre recunoasterea performantei scoate la iveala ce este mai bun din oameni. In acelasi timp, oamenii simt ca rezultatele le apartin.

  1. Acapararea talentelor in organizatie

Angajatii cauta valoarea. Coachingul este cel care sustine talentele de top pentru ca acestea sa isi defineasca valorile si sa isi creasca gradul de multumire. De obicei, acest lucru se transforma in cautarea unui rol exstins in organizatie si astfel determina dorinta de a promova si nu de a pleca catre un alt loc de munca.

  1. Relatii mai bune cu clientii

Multi dintre angajati actioneaza in interesul lor. Astfel atunci cand responsabilitatea este liber asumata creste si calitatea relatiilor. Mediul prielnic este cel mai important pentru incurajarea alinierii comportamentului oamenilor pentru a ajunge la cel mai inalt nivel de integritate.

  1. Comunicare

Oamenii traiesc prin propriile perceptii. Pentru existenta unei buni comunicari, acceptam diferentele dintre noi prin prezenta completa in contextul in care ne aflam. Coachingul creste abilitatea individului de a se conecta la realitatea celuilalt trecand peste diferente, dezvoltand niveluri diferite de ascultare.

  1. Transformarea unui esec intr-o oportunitate

Oamenii doresc sa aiba o integritate. Astfel, intr-o companie ea va presupune alinierea continua a misiunii si a valorilor organizatiei cu cele ale angajatilor. Astfel coachingul creeaza un spatiu deschis intrebarilor care mai apoi transforma esecurile in oportunitati.