Facebook

Instagram

Youtube

Care este prima intrebare?

 Pentru multi dintre noi e dificil sa incepem o conversatie cu o persoana pe care nu o cunoastem, iar lucrurile se complica atunci cand o un client (potential) intra la tine in restaurant/showroom/magazin si tu vrei sa vinzi ceva.
 Daca lucrurile merg bine si primesti semnale ca persoana e deschisa, te simti in largul tau si adevarul e ca tu nu ai prea mare lucru de facut. Poate doar sa stabilesti cateva detalii finale ale achizitiei.
Desi scenariul de mai sus este super placut, realitatea e ca de cele mai multe ori trebuie sa “muncim” pentru a obtine o vanzare.
 Din fericire insa, exista cateva reguli simple care ne ajuta si incepem cu dreptul o conversatie si mai mult decat atat, sa avem informatii valoroase despre clientul potential.
  Despre asta vreau sa iti povestesc (pe scurt) iar dupa ce vei citi acest text vei sti exact        , intr-o maniera in care sa ai control si sa stii ce trebuie sa spui in continuare.
  Prima si cea mai valoroasa informatie pe care vrei sa o stii (caci te ajuta din mai multe puncte de vedere) este                  .
 Dupa cum iti poti imagina, cand ai de’a face cu un  , e necesar sa investesti mai mult timp (mai ales la inceput) deoarece ii vei povesti de ce tu, produsul sau firma ta e atat de minunata, de diferita (da, vrei sa fii diferit) si cum ii poti face viata mai frumoasa.
 Eventual ii spui cateva provocari pe care le-ai intalnit pe parcurs dar ai luat feedback de la clientii precedenti si acum toata lumea e fericita si abia asteapta sa lucreze cu tine.
 Atentie, nu e musai sa spui :”     ?” 
 Foloseste cu incredere: ”    ?” Aceasta e o intrebare excelenta si se potriveste de minune pentru magazinele din mall-uri.
 Apoi iti continui conversatia povestind putin despre tine si completezi cu cateva intrebari pentru a afla ce anume cauta/isi doreste acea persoana.
 Daca, in schimb, a mai cumparat de la tine, intreaba: “     ?”,  “    ?”, “   ?”
Ideea e ca de aceasta data discursul e structurat in jurul achizitiei deja facute si vrei sa ii arati ca esti preocupat de experienta pe care a avut-o cu produsul sau serviciul tau si acum e un moment perfect sa cumpere din nou.
 Asadar, data viitoare cand interactionezi cu un client nou, afla daca a cumparat de la tine sau daca a mai fost la tine si vei vedea ca viata e mai frumoasa (atat pentru tine, cat si pentru client)
 Vrei sa iti imbunatatesti abilitatile de a primi si oferi feedback? Intra si tu in
.              ⤵️