15
octombrie
0
Comments
Care este prima intrebare?

Pentru multi dintre noi e dificil sa incepem o conversatie cu o persoana pe care nu o cunoastem, iar lucrurile se complica atunci cand o un client (potential) intra la tine in restaurant/showroom/magazin si tu vrei sa vinzi ceva.
Daca lucrurile merg bine si primesti semnale ca persoana e deschisa, te simti in largul tau si adevarul e ca tu nu ai prea mare lucru de facut. Poate doar sa stabilesti cateva detalii finale ale achizitiei.
Desi scenariul de mai sus este super placut, realitatea e ca de cele mai multe ori trebuie sa “muncim” pentru a obtine o vanzare.
Din fericire insa, exista cateva reguli simple care ne ajuta si incepem cu dreptul o conversatie si mai mult decat atat, sa avem informatii valoroase despre clientul potential.
✅ Despre asta vreau sa iti povestesc (pe scurt) iar dupa ce vei citi acest text vei sti exact , intr-o maniera in care sa ai control si sa stii ce trebuie sa spui in continuare.
✅ Prima si cea mai valoroasa informatie pe care vrei sa o stii (caci te ajuta din mai multe puncte de vedere) este . , .
Dupa cum iti poti imagina, cand ai de’a face cu un , e necesar sa investesti mai mult timp (mai ales la inceput) deoarece ii vei povesti de ce tu, produsul sau firma ta e atat de minunata, de diferita (da, vrei sa fii diferit) si cum ii poti face viata mai frumoasa.
Eventual ii spui cateva provocari pe care le-ai intalnit pe parcurs dar ai luat feedback de la clientii precedenti si acum toata lumea e fericita si abia asteapta sa lucreze cu tine.
Atentie, nu e musai sa spui :” ?”
Foloseste cu incredere: ” ?” Aceasta e o intrebare excelenta si se potriveste de minune pentru magazinele din mall-uri.
Apoi iti continui conversatia povestind putin despre tine si completezi cu cateva intrebari pentru a afla ce anume cauta/isi doreste acea persoana.
Daca, in schimb, a mai cumparat de la tine, intreaba: “ ?”, “ ?”, “ ?”
Ideea e ca de aceasta data discursul e structurat in jurul achizitiei deja facute si vrei sa ii arati ca esti preocupat de experienta pe care a avut-o cu produsul sau serviciul tau si acum e un moment perfect sa cumpere din nou.
Asadar, data viitoare cand interactionezi cu un client nou, afla daca a cumparat de la tine sau daca a mai fost la tine si vei vedea ca viata e mai frumoasa (atat pentru tine, cat si pentru client)
Vrei sa iti imbunatatesti abilitatile de a primi si oferi feedback? Intra si tu in
.. , – ⤵️